Om regiondalarna.se

Välkommen till Region Dalarnas webbplats. Syftet med webbplatsen är att vara en central plats för information från Region Dalarna till alla i länet.

Upphovsrätt

Alla bilder (fotografier, kartor och illustrationer) på webbplatsen är skyddade enligt upphovsrättslagen och får inte användas utan tillstånd. Anges ingen källa är Region Dalarna upphovsman.

Om du vill använda bilderna som finns på webbplatsen vänligen kontakta webbredaktionen webb.redaktionen@regiondalarna.se

• statistikinsamling (Google Analytics och SiteImprove Analytics)
  • att vissa funktioner ska kunna spara inställningarsessionshantering (i kommunikation mellan webbläsare och webbserver).

Skriva ut innehåll

För att skriva ut en innehållet på en webbsida rekommenderar vi att du använder Skriv ut-funktionen som finns inbyggd i din webbläsare.