Anmälningsformulär för programpunkt till temamånaden "Fokus på psykisk hälsa i Dalarna 2024”

Mellan den 10 september och 10 oktober arrangeras årets temamånad " Fokus på psykisk hälsa i Dalarna 2024”. Här kan du som vill vara medarrangör skicka in dina programpunkter. Skicka in din programpunkt senast den 20 juni för att komma med i årets program.

Behöver du göra en ändring i ett tidigare inskickat programpunkt skickar du istället ett mejl till:
psykiskhalsa@regiondalarna.se senast den 20 juni. Märk ditt mejl med Temamånad. Ange tydligt i mejlet vad du vill ändra.

Fyll i dina uppgifter nedan. Observera att fält markerade med * är obligatoriska.

Läs igenom sidan information till medarrangörer innan du skickar in din programpunkt.

Lagring av personuppgifter

När du fyller i formulär för anmälan på webbplatsen behandlar och sparar Region Dalarna dina personuppgifter inför utskick av kommande nyhetsbrev. Dina uppgifter kommer inte lämnas till extern part. Meddela webb.redaktionen@regiondalarna.se om du önskar att vi raderar uppgifterna. Kontakta regionens dataskyddsombud om du har frågor som rör behandlingen av dina personuppgifter eller vilka rättigheter du har enligt dataskyddsförordningen.

Mejladress dataskyddsombud: dataskyddsombud@regiondalarna.se

Ange om ni deltar fysiskt på plats eller digitalt
Är anmälan till arrangemanget obligatoriskt?
Kostar det något att delta i arrangemanget