INSTÄLLT: Omvårdnadsforum 24 maj

Nyhet – 11 maj 2022, kl. 08:15

Inställt på grund av sjukdom! På nästa Omvårdnadsforum kommer Årets sjuksköterska 2021 offentliggöras.

Dalarnas Omvårdnadsråd och Stugfonden inbjuder till offentliggörande av Årets sjuksköterska 2021.

Föreläsare: Årets sjuksköterska 2021

Inleder gör ledamot från Omvårdnadsrådet och Marion Vaegemosse och Ulla Fridh från Stugfonden.

Datum och tid

Tisdag 24 maj
Kl 15.15

Plats

Föreläsningssal Falulasarett (vid Biblioteket) eller digitalt (se instruktioner nedan).

Målgrupp

Medarbetare inom Region Dalarna, kommunerna i länet, Högskolan Dalarna och andra organisationer.

Ingen föranmälan krävs.

Ulla Fridh
E-post: ulla.fridh@regiondalarna.se

Inbjudan till Omvårdnadsrådets onlinekonferens och digitala utbildningssal