Välkommen på diktprovning i vår

Nyhet – 29 januari 2024, kl. 13:13

​Unna dig en paus i vardagen. Smaka på en dikt under lunchen. Vi läser, ni lyssnar och tillsammans pratar vi om en dikt i en kvart. Start 27/3 kl. 12.00-12.15. För mer information klicka på nyheten.

Sjukhusbiblioteken i Dalarna, Länsbibliotek Dalarna och Orsa kommunbibliotek bjuder in regionanställd personal och kommunanställd bibliotekspersonal till digitala träffar. Inga förkunskaper krävs om poesi, vi reflekterar fritt. Du får gärna komma och bara lyssna om du vill.

Start 27/3, v. 13

Dag och tid Onsdagar kl. 12.00-12.15

Omfattning 5 tillfällen: 27/3, 3/4, 10/4, 17/4, 24/4 (du kan gå en gång eller flera)

Antal deltagare Obegränsat

Plats Digitala träffar i Teams (Länk till träffen skickas via e-post efter anmälan)

Kursavgift Gratis

Ledare Birgitta Winlöf, Lena Nygren, Ann-Sofie Köpmans, Susanne Lundin, Anna Forsberg.

Anmälan och frågor Anmälan är öppen fram till kl. 12.00 dagen innan den dag som diktprovningen äger rum. Anmäl dig inför varje tillfälle till e-post: falun.biblioterapi@regiondalarna.se